Πέμπτη, 7 Μαρτίου 2013

Τα παντζάρια σε προκαλούν να τα βάλεις στην κουζίνα σου!

Κατακόκκινα, θρεπτικά, γεμάτα βιταμίνες τα παντζάρια έχουν ήδη κάνει την εμφάνισή τους στους πάγκους των λαχανικών και σε προκαλούν να τα βάλεις στην κουζίνα. Το παντζάρι είναι ένα πολύτιμο λαχανικό, με αναγνωρισμένη αξία εδώ και αιώνες. Τρώγεται είτε ωμό είτε βρασμένο ενισχύοντας την καλή λειτουργία του οργανισμού.
Αποτελεί πολύ καλή πηγή βιταμινών A, C, B1, B2, B3, B5, B6, B9 (φυλλικό οξύ), E, K, όπως επίσης ασβεστίου, σιδήρου, μαγγανίου, καλίου, ιωδίου, φωσφόρου, χαλκού, μαγνησίου και ψευδαργύρου. Επίσης περιέχει φαινόλες με αντιοξειδωτικές ιδιότητες και φυτικές ίνες που βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου. Ωφελεί την καρδιά, τα αγγεία, το συκώτι, είναι αντιφλεγμονώδες, αντικαρκινικό, αντικαταθλιπτικό.
Να θυμάσαι:
  • Να βράζεις τα παντζάρια με τη φλούδα, για να μη χάνονται τα μικροθρεπτικά συστατικά τους, και να τα καταναλώνεις αμέσως μόλις μαγειρευτούν. Όσο μένουν, υπόκεινται σε χημικές αλλοιώσεις.
  • Αν θέλεις να λάβεις όλη την ποσότητα της βιταμίνης C που περιέχουν, θα πρέπει να τα καταναλώνεις ωμά (όχι όμως αν έχεις ευαισθησία στα έντερα): Τριμμένα σε σαλάτα, μαζί με καρότα, κόκκινο λάχανο και λαδολέμονο, δημιουργούν έναν εξαιρετικό αντιοξειδωτικό συνδυασμό. Golden Magazine

1 σχόλιο:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...