Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Γιορτή της Μητέρας ευχές

Μάνα είναι μόνο μία!

Γιορτή της μητέρας ευχές
  • Αγαπημένη μητέρα ότι και να σου πω είναι λίγο μπροστά στα πολλά που έχεις κάνει για μένα.
  • Αγαπημένη μου μητέρα είσαι ότι πιο πολύτιμο και ακριβό έχω στη ζωή μου.
  • Αγαπημένη μου μητέρα σου εύχομαι χρόνια πολλά. Μην ανησυχείς, είμαι καλά. Χαιρετισμούς σε όλους. Πολλά φιλιά.
  • Αν μπορούσα να διαλέξω μαμά πάλι εσένα θα διάλεγα. Χρόνια σου πολλά.
  • Είσαι μια μαμά μα τι μαμά! Χρόνια Πολλά!
  • Ένα μικρό δώρο της αγάπης μου για σένα, μητέρα.
  • Εσύ που βοήθησες να κάνω τα πρώτα μου βήματα θέλω να είσαι κοντά μου πάντα. Χρόνια σου πολλά γλυκιά μου μαμά.
  • Η γιορτή της μητέρας πάντα μου θυμίζει πόσο υπέροχο είναι να σε έχω μητέρα. Χρόνια Πολλά.
  • Θυμάσαι που ήμουν ένα μικρό και γλυκό αγγελουδάκι?? Ούτε και εγώ.. Χρόνια Πολλά
  • Καλή μου μαμά σ’ευχαριστώ για την αγάπη σου. Ελπίζω κάποτε να γίνω σαν εσένα.
  • Μαμά χρόνια σου πολλά, να τα εκατοστίσεις. Κι όσο για τις ρυτιδούλες. Μα δεν έχεις καταλάβει ότι σου προσδίδουν τόση γοητεία!
  • Μάνα είσαι το αγιότερο πλάσμα του κόσμου. Γι’ αυτό σ’ αγαπώ.
  • Μάνα… είσαι μόνο μία…!!! Χρόνια Πολλά!
  • Μάνα…δεν παίζεσαι!!! Χρόνια Πολλά!
  • Μανούλα.. σ’ ευχαριστώ που με ανέχεσαι.. Χρόνια Πολλά!
  • Με την καρδιά μου γεμάτη αγάπη και ευγνωμοσύνη στην πιο γλυκιά μάνα του κόσμου.
  • Με το μήνυμα αυτό σου λέω το μυστικό για το πώς θα γίνεις η τέλεια μαμά: “ μείνε όπως είσαι”. Χρόνια Πολλά
  • Μητέρα σ’ αγαπώ γιατί στο βάθος της καρδιάς σου υπάρχει πάντα η συγνώμη.
  • Μητέρα σου χρωστάω ότι είμαι και ότι ελπίζω να γίνω. Σ’ αγαπώ.
  • Οι Άγιοι αγιάζουν μετά τον θάνατό τους. Εσύ μάνα είσαι αγία από τότε που σε γνώρισα.
  • Όχι μόνο σήμερα, αλλά και πάντα, σε σκέφτομαι μητέρα.
  • Στην πιο γλυκιά μανούλα του κόσμου εύχομαι Χρόνια Πολλά!!
  • Χρόνια πολλά μητέρα. Με αγάπη, πολλά φιλιά.
Άν ήσουν χάδι, θα ήσουν το πιο τρυφερό.
Άν ήσουν χαμόγελο, θα ήσουν το πιο γλυκό.

Άν ήσουν αστέρι, θα ήσουν το πιο φωτεινό.
Άν ήσουν άγγελος, θα ήσουν ο φύλακάς μου και
άν ήσουν μονοπάτι, θα ήσουν αυτό που θα με οδηγούσε στο σωστό δρόμο.
Χρόνια πολλά μανούλα και ευχαριστώ που είσαι για εμένα όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμη.

Μανούλα μου χρόνια πολλά, χρόνια ευτυχισμένα,
χρόνια γεμάτα από χαρά και γέλιο στολισμένα.
Μονάχα κάτι θα σου πω σήμερα στη γιορτή σου,
πως είναι δώρο απ” το Θεό να είμαι το παιδί σου.

Είσαι η πιο καλή μητέρα.
Είσαι η πιο γλυκιά μαμά.
Αυστηρή γίνεσαι μάνα όταν κάνω ζαβολιά.
Κάθε χρόνο στη γιορτή σου, θα σου λέω σ” αγαπώ
και για όλα όσα μου δίνεις πως πολύ σ” ευχαριστώ.

Σήμερα στη γιορτούλα σου λουλούδια σου χαρίζω,
χαίρομαι όταν χαίρεσαι κι” όταν πονάς δακρύζω.
Είσαι το λιμανάκι μου, είσαι η συντροφιά μου,
να” σαι γερή και δυνατή μανούλα μου γλυκιά μου.
Νιώθω πως όταν μου γελάς σε πούπουλα πως μ” έχεις
μανούλα μου σ” ευχαριστώ που τόσο με προσέχεις.
Το όνομά σου το γλυκό μες στη καρδιά κρυμμένο
και με κορδέλα ολόχρυση το έχω τυλιγμένο.

Εσύ μου έδωσες ζωή, στοργή, φροντίδα, αγάπη,
μου “μαθες ν” αγωνίζομαι, να προσπερνώ τα λάθη.
Μου χάρισες το είναι σου  και όλη τη ζωή σου
και εγώ σου δίνω μια καρδιά σήμερα στη γιορτή σου.
Είναι αυτή που έπλασες με τα δικά σου χέρια,
μαζί με την αγάπη μου που φτάνει ως τ” αστέρια.




20 σχόλια:

  1. Χρονια πολλά και απο εμάς σε όλες τις μάνες του κόσμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλάκια, γλυκιά μου!!!
    Χρόνια πολλά στις μανούλες για σήμερα και κάθε μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και στον κόσμο άλλη καμία.....να σαι καλά
    χρόνια πολλά στις μαμάδες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια κοπέλα μου για το μπλόγκ σου...και την υπέροχη ανάρτηση που έκανες σήμερα για την γιορτή της μητέρας...γεμάτη γλυκά συναισθήματα..Νάσαι καλά.με κέρδισες με το πρώτο και γράφτηκα μέλος σου.Σε περιμένω και απο το δικό μου.'Εκανα ανάλογη ανάρτηση για τη γιορτή της μητέρας.να τα λέμε..Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Raksha Bandhan wallpapers,quotes,e cards, celebrations ideas, images,messages etc are here for you get collect them and start forwarding from now because the day of celebration is not much far.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Throughout life people will creates you mad & lack of respect & behave with you poorly. GOD may deal with what they’re doing, and why hatred in your heart consume too much Birthday Wishes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Cheapest rental cars in Dubai with highest level of services and offers fantastic deals in monthly,weekly packages.Rent cars within short booking time for pick up and drop up purposes..
    Long term car hire Dubai

    Dubai rent car companies

    low cost rental cars in Dubai

    Toyota car hire Dubai

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Designer Bridal Lehenga is perhaps the desire of every single girl in this world to look amazing on her wedding day.
    It is certainly important that the bride must be the star of the show.The most beautiful woman at the wedding venue.
    In India,Bridal Lehenga are the most obvious choice for the brides.There are many designer Bridal Lehenga in our site...
    For more...
    Plz visit:- Bridal Lehenga

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Best Birthday wishes sites here we have wonderful collection of Birthday Wishes for your friend and family.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. nice post bro i write best post about this topic you can read this at: https://wishesquotesms.com/100-misunderstanding-quotes-messages/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. https://wishesquotesms.com/100-misunderstanding-quotes-messages/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...