Σάββατο, 11 Μαΐου 2013

Γιορτή της Μητέρας ευχές

Μάνα είναι μόνο μία!

Γιορτή της μητέρας ευχές
  • Αγαπημένη μητέρα ότι και να σου πω είναι λίγο μπροστά στα πολλά που έχεις κάνει για μένα.
  • Αγαπημένη μου μητέρα είσαι ότι πιο πολύτιμο και ακριβό έχω στη ζωή μου.
  • Αγαπημένη μου μητέρα σου εύχομαι χρόνια πολλά. Μην ανησυχείς, είμαι καλά. Χαιρετισμούς σε όλους. Πολλά φιλιά.
  • Αν μπορούσα να διαλέξω μαμά πάλι εσένα θα διάλεγα. Χρόνια σου πολλά.
  • Είσαι μια μαμά μα τι μαμά! Χρόνια Πολλά!
  • Ένα μικρό δώρο της αγάπης μου για σένα, μητέρα.
  • Εσύ που βοήθησες να κάνω τα πρώτα μου βήματα θέλω να είσαι κοντά μου πάντα. Χρόνια σου πολλά γλυκιά μου μαμά.
  • Η γιορτή της μητέρας πάντα μου θυμίζει πόσο υπέροχο είναι να σε έχω μητέρα. Χρόνια Πολλά.
  • Θυμάσαι που ήμουν ένα μικρό και γλυκό αγγελουδάκι?? Ούτε και εγώ.. Χρόνια Πολλά
  • Καλή μου μαμά σ’ευχαριστώ για την αγάπη σου. Ελπίζω κάποτε να γίνω σαν εσένα.
  • Μαμά χρόνια σου πολλά, να τα εκατοστίσεις. Κι όσο για τις ρυτιδούλες. Μα δεν έχεις καταλάβει ότι σου προσδίδουν τόση γοητεία!
  • Μάνα είσαι το αγιότερο πλάσμα του κόσμου. Γι’ αυτό σ’ αγαπώ.
  • Μάνα… είσαι μόνο μία…!!! Χρόνια Πολλά!
  • Μάνα…δεν παίζεσαι!!! Χρόνια Πολλά!
  • Μανούλα.. σ’ ευχαριστώ που με ανέχεσαι.. Χρόνια Πολλά!
  • Με την καρδιά μου γεμάτη αγάπη και ευγνωμοσύνη στην πιο γλυκιά μάνα του κόσμου.
  • Με το μήνυμα αυτό σου λέω το μυστικό για το πώς θα γίνεις η τέλεια μαμά: “ μείνε όπως είσαι”. Χρόνια Πολλά
  • Μητέρα σ’ αγαπώ γιατί στο βάθος της καρδιάς σου υπάρχει πάντα η συγνώμη.
  • Μητέρα σου χρωστάω ότι είμαι και ότι ελπίζω να γίνω. Σ’ αγαπώ.
  • Οι Άγιοι αγιάζουν μετά τον θάνατό τους. Εσύ μάνα είσαι αγία από τότε που σε γνώρισα.
  • Όχι μόνο σήμερα, αλλά και πάντα, σε σκέφτομαι μητέρα.
  • Στην πιο γλυκιά μανούλα του κόσμου εύχομαι Χρόνια Πολλά!!
  • Χρόνια πολλά μητέρα. Με αγάπη, πολλά φιλιά.
Άν ήσουν χάδι, θα ήσουν το πιο τρυφερό.
Άν ήσουν χαμόγελο, θα ήσουν το πιο γλυκό.

Άν ήσουν αστέρι, θα ήσουν το πιο φωτεινό.
Άν ήσουν άγγελος, θα ήσουν ο φύλακάς μου και
άν ήσουν μονοπάτι, θα ήσουν αυτό που θα με οδηγούσε στο σωστό δρόμο.
Χρόνια πολλά μανούλα και ευχαριστώ που είσαι για εμένα όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμη.

Μανούλα μου χρόνια πολλά, χρόνια ευτυχισμένα,
χρόνια γεμάτα από χαρά και γέλιο στολισμένα.
Μονάχα κάτι θα σου πω σήμερα στη γιορτή σου,
πως είναι δώρο απ” το Θεό να είμαι το παιδί σου.

Είσαι η πιο καλή μητέρα.
Είσαι η πιο γλυκιά μαμά.
Αυστηρή γίνεσαι μάνα όταν κάνω ζαβολιά.
Κάθε χρόνο στη γιορτή σου, θα σου λέω σ” αγαπώ
και για όλα όσα μου δίνεις πως πολύ σ” ευχαριστώ.

Σήμερα στη γιορτούλα σου λουλούδια σου χαρίζω,
χαίρομαι όταν χαίρεσαι κι” όταν πονάς δακρύζω.
Είσαι το λιμανάκι μου, είσαι η συντροφιά μου,
να” σαι γερή και δυνατή μανούλα μου γλυκιά μου.
Νιώθω πως όταν μου γελάς σε πούπουλα πως μ” έχεις
μανούλα μου σ” ευχαριστώ που τόσο με προσέχεις.
Το όνομά σου το γλυκό μες στη καρδιά κρυμμένο
και με κορδέλα ολόχρυση το έχω τυλιγμένο.

Εσύ μου έδωσες ζωή, στοργή, φροντίδα, αγάπη,
μου “μαθες ν” αγωνίζομαι, να προσπερνώ τα λάθη.
Μου χάρισες το είναι σου  και όλη τη ζωή σου
και εγώ σου δίνω μια καρδιά σήμερα στη γιορτή σου.
Είναι αυτή που έπλασες με τα δικά σου χέρια,
μαζί με την αγάπη μου που φτάνει ως τ” αστέρια.




30 σχόλια:

  1. Χρονια πολλά και απο εμάς σε όλες τις μάνες του κόσμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλάκια, γλυκιά μου!!!
    Χρόνια πολλά στις μανούλες για σήμερα και κάθε μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και στον κόσμο άλλη καμία.....να σαι καλά
    χρόνια πολλά στις μαμάδες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια κοπέλα μου για το μπλόγκ σου...και την υπέροχη ανάρτηση που έκανες σήμερα για την γιορτή της μητέρας...γεμάτη γλυκά συναισθήματα..Νάσαι καλά.με κέρδισες με το πρώτο και γράφτηκα μέλος σου.Σε περιμένω και απο το δικό μου.'Εκανα ανάλογη ανάρτηση για τη γιορτή της μητέρας.να τα λέμε..Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Raksha Bandhan wallpapers,quotes,e cards, celebrations ideas, images,messages etc are here for you get collect them and start forwarding from now because the day of celebration is not much far.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Throughout life people will creates you mad & lack of respect & behave with you poorly. GOD may deal with what they’re doing, and why hatred in your heart consume too much Birthday Wishes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Cheapest rental cars in Dubai with highest level of services and offers fantastic deals in monthly,weekly packages.Rent cars within short booking time for pick up and drop up purposes..
    Long term car hire Dubai

    Dubai rent car companies

    low cost rental cars in Dubai

    Toyota car hire Dubai

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. We Have Some For YoBest Outfits For Young ladies,Womens and Girls
    u In Your Budget For more…
    Plz visit:- Designer Gowns

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Have Lovely and Beautiful Salwar Suit And Many More…
    We Have Some For You In Your Budget For more…
    Plz visit:- Sarees

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. You can get a Amazing variety of bridal dresses at our sites.
    The dresses are very beautiful to look at and you can pick them up from online shops.
    we have some for you in your budget...
    For More...
    Plz Visit: Bridal Lehengas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Wedding Saree, Designer Saree, sari, or shari is a female garment from
    the Indian subcontinent. The designs that we have at
    our website are select very carefully so that you can make your decision quickly.
    Plz visit:- WeddingSaree

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Designer Bridal Lehenga is perhaps the desire of every single girl in this world to look amazing on her wedding day.
    It is certainly important that the bride must be the star of the show.The most beautiful woman at the wedding venue.
    In India,Bridal Lehenga are the most obvious choice for the brides.There are many designer Bridal Lehenga in our site...
    For more...
    Plz visit:- Bridal Lehenga

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. You can buy from our large and diverse collection of salwar kameez, party wear suits, Bollywood collection, cotton Kurtis, Anarkali suits, Bollywood saree and many other products.....
    We Have Some For You In Your Budget For more…
    Plz visit:- Kurtis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. India is the country of culture Festival.People in india are so crazy about festivals.Diwali is the biggest festival of India.It is the Festival Of Lights.
    Christmas is the New Year of Christians.
    Plz visit:- Happy Diwali Status
    Merry Christmas Status
    Happy New Year Status

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. You can buy Lehenga, Patiala salwar suits,Anarkali Suit, Gown, Salwar Suit, Saree and get an exquisite design for you. There is something for everyone here. We even offer customized tailoring. Visit at..
    Anarkali Dress
    Punjabi Dress
    Wedding Saree
    Lehenga Choli
    Ghagra Choli
    Silk Saree
    Ladies Suit
    Indian Saree
    Designer Dress
    Bridal Dresses

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  17. The Contemporary style of Punjabi suits exclusively available on Stylizone does offer picturesque of luxury, royalty and elegance. Be it flaring or twirling Ghera dress, with the simple clicks thousand of new styles and patterns are available.
    Punjabi Suits
    Designer Kurtis
    Kurtis
    Wedding Dress
    Lehenga
    Saree
    Gown
    Bridal Lehenga
    Pakistani Dress
    Designer Saree

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Designer clothes are the reflection of personality of a person. It's very necessary to choose the wear according to an ocassion. In India,Designer Bridal Saree are the most obvious choice for the Young Ladies & Girls. Many more Collection is available at our site. For More....
    Ladies Suit
    Indian Saree
    Designer Dress
    Bridal Dress
    Kurti
    Designer Kurti
    Wedding Dresss
    Punjabi Suit

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. India is a land of varied culture and religion and throughout the year a series of interesting events and festivals take place here. So, it can be expected that if you will ever visit India you will get opportunity to enjoy at least a few such occasions.
    Happy Diwali Images
    Merry Christmas Wishes
    Happy New Year 2018

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. An adorable personality partnered with a perfect choice for Designer Dress unbeatable. Even before the blossom of modernization in Indian culture, kurta, sarees, and salwar kameez had been part of India's unique civilization. There are many Designer Salwar Kameez in our site...
    For more... Gown

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. A movie is used for an entertainment of busy people.
    By seeing movie person experiences refreshment from their day to day life.
    For watching movie plz visit following site:-
    kingsman: the golden circle full movie online watch free
    kingsman: the golden circle full movie download torrent

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...