Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Diary of Bliss: 4η Εβδομάδα!!


-->



Άλλη μια εβδομάδα έφτασε στο τέλος της. Ήμουν αποφασισμένη να “προσπεράσω” αυτή την εβδομάδα το “diary of bliss” και μάλιστα με την έγκριση της Κατερίνας που μας είπε να μην αγχωνόμαστε και αν δεν γράψουμε και μια εβδομάδα δεν έγινε τίποτα... Ο λόγος που δεν θα έγραφα είναι ο εξής: Ήθελα να καλωσορίσω τη νέα συνεργάτιδα του blog μας, - της οποίας το όνομα βλέπετε στη δεξιά μεριά του blog - να σας γράψω – εν συντομία - ότι το θετικό γεγονός της εβδομάδας είναι ότι το blog μας μεγάλωσε και απέκτησε και νέα συνεργάτιδα με σκοπό να εμπλουτίσουμε τα θέματα και με πιο νεανικό περιεχόμενο. Η νέα συνεργάτιδα δεν είναι άλλη από την κόρη μου που θέλει κι αυτή να γράφει που και που ανάλαφρα και νεανικά θέματα όπως σας είπα, αλλά τουλάχιστον γι' αυτή την εβδομάδα, με παρακάλεσε να της παραχωρήσω τη θέση μου και να γράψει εκείνη το diary of bliss λόγω του ότι είχε ένα πολύ θετικό γεγονός που ήθελε να μοιραστεί μαζί με όλους μας. Όλοι μας όμως ξέρουμε πώς είναι τα παιδιά! Εδώ και τρεις μέρες περιμένω να μου γράψει το κείμενο και ακόμα περιμένω, μέχρι που έφυγε να πάει με τις φιλενάδες της βολτίτσα... Έτσι αποφάσισα να προσπεράσω αυτή τη εβδομάδα – μη μου πει ότι της πάω και κόντρα – και να αναρτήσω ένα άλλο άρθρο. Μπαίνοντας όμως στην ιστοσελίδα για την ανάρτηση, είδα πως είχα κι άλλα βραβεία αυτή τη φορά από τη καλή φίλη Demi. Πέρασα και διάβασα το κείμενό της και πραγματικά συγκινήθηκα πολύ! Όχι μόνο γιατί δημιούργησε κάτι δικό της και θέλησε να το μοιραστεί με πολλούς από μας, αλλά γιατί διαπίστωσα ότι στον ελάχιστο καιρό που έχω αυτή την ιστοσελίδα με αποδεχτήκατε και μου χαρίζετε όλοι σας απλόχερα την αγάπη σας και τα βραβειάκια σας. Δεν θα μπορούσα λοιπόν να μην κάνω τουλάχιστον μια αναφορά σ' αυτό το γεγονός, κι έτσι ξεκινήσα να γράφω αυτό το κείμενο σαν το πιο ευχάριστο γεγονός της εβδομάδας. Ελπίζω η κόρη μου να με συγχωρέσει και να γράψει κι αυτή το δικό της "diary of bliss" που είμαι πλέον σίγουρη ότι θα το διαβάσετε με το ίδιο ενδιαφέρον! 

Και φυσικά να σας παρουσιάσω τα βραβεία που δημιουργήσε γι' αυτό το σκοπό η Demi.




Μέχρι την άλλη εβδομάδα να είστε όλοι καλά!


*Η ανάρτηση αυτή αποτελεί μέρος της πρόκλησης της φίλης Κατερίνας, για την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι:


10 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!Πόσο χαίρομαι που θα συμμετέχει και η κόρη σου!!Την καλωσορίζω από μέρους μου και ανυπομονώ να την διαβάσω! Και εννοείται όποια εβδομάδα θες να προσπεράσεις,δεν χρειάζεσαι καν την "άδειά" μου!Η ιδέα ξεκίνησε από το μπλογκ μου αλλά ανήκει σε όλους όσους συμμετέχετε!! Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια!Είναι όμορφο συναίσθημα να σε αποδέχονται και οι άλλοι μπλόγκερς!! Καλό βράδυ και καλό μήνα να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Κατερίνα μου! Χαίρομαι κι εγώ που θα γράψει η κόρη μου, και από ότι είδα αναρτώντας αυτό το κείμενο, έχει ήδη ξεκινήσει και αποθηκεύσει το προσχέδιο, απλά ήτανε να βγει σήμερα κι έτσι... Έ, εδώ που τα λέμε δεν έχει και κάθε μερα την ευκαιρία να βλέπει τις φίλες της. Ας την περιμένουμε λοιπόν! Φιλιά:))

      Διαγραφή
  2. Κατερίνα μου έχεις βραβειάκι πέρνα να το πάρεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία νέα!

    Φιλιά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο νέο που θα γράφει και η κόρη σου!! Καλή της αρχή!! :) Συγχαρητήρια και για τα βραβεία που σου χάρισε η γλυκιά Demi, είναι πολύ αξιόλογος άνθρωπος! Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Ευάκι μου! Να είσαι καλά! Καλή εβδομάδα και καλό μήνα:))

      Διαγραφή
  5. καλημέρα και καλό μήνα
    εδώ και λίγο καιρό ειμαι αναγνώστρια στο μπλογκ our girly world, τώρα μαθαίνω είναι κόρη σας
    συγχαρητήρια για τα βραβεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...