Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Τέλεια αποτυχία

Χαιρετώ σας!
Να ευχαριστήσω την Ίρμα για τα ωραία μήλα που μου έφερε από τον κήπο της :)
Αποφάσισα λοιπόν να φτιάξω μια μηλόπιτα... είχα δει κάποτε σε μια εκπομπή συνταγή μηλόπιτας, αλλά δεν θυμόμουνα τις αναλογίες, το μόνο που θυμόμουνα ήταν ότι ήθελε λεμόνι (είχα ένα), καστανή ζάχαρη (είχα λευκή), αλεύρι (είχα κι από αυτό) και βούτηρο (κάτι λίγο είχε μείνει στο ψυγείο)... και έτσι είπα να δοκιμάσω...
Αρχίζουμε!
Καθαρίζουμε τα μηλαράκια και τα στρώνουμε στο πυρέξ, όπως λάχει...
 σε μιά κούπα τσαγιού, βάζουμε μισό λεμόνι και μισό νερό και περιχύνουμε τα μήλα (για να μην μαυρίσουν).
 και επίσης και κανελίτσα που αρέσει πολύ στα μήλα.
 Πάμε τώρα να φτιάξουμε τη ζύμη... εδώ αρχίζει η αποτυχία!
4 κούπες αλεύρι, 10 κουταλιές της σούπας βούτηρο (τόσο είχε μείνει στο ταπεράκι) και κανελίτσα.
Τραγικό λάθος: έβαλα τη ζάχαρι στη ζύμη, αντί να την ρίξω στα μήλα!!!
Σημείωση: Τα μήλα ήταν ξυνόμηλα!!!
 Τώρα όπως ήταν η αποτυχημένη ζύμη τη έβαλα κατά τόπους πάνω στα μήλα... καμάρωνα κιόλας!!!
Η φωτογραφία δείχνει το ήδη ψημένο κατασκεύασμα (πώς αλλιώς να το πω;)
 ΄Οσο κι αν προσπάθησα να το γλυκάνω με λίγη κρέμα γάλακτος... κορίτσια, δεν τρωγόταν!!! Παναζία μου, Παναζία μου!!!
Πίκρα σκέτη!!!
Σκέφτηκα έτσι όπως ήταν το πυρέξ να το πετάξω (νάναι καλά η μηλιά της ΄Ιρμας, θα μου δώσει κι άλλα) αλλά από την άλλη είναι εποχή για να πετάμε τρόφιμα;
 Ε, μα! Δεν θα του περάσει... παίρνω ένα άλλο πυρέξ (ευτυχώς είχα κι άλλο) και τα φέρνω τούμπαλιν (αναποδογυρίζω)... έχοντας βάλει ζάχαρι στον πάτο και από πάνω οπωσδήποτε!!!
Και ιδού το αποτέλεσμα!!!
Η μηλόπιτα έγινε κομπόστα!!!
Μ' αρέσει που έβαλα και το λογότυπο, μπας και μου κλέψουν την ιδέα... Τρομάρα μου!!!
Ο άντρας μου είπε να βάλω τον τίτλο "how not to cook apple pie" (είναι αμερικάνος και δεν ξέρει ελληνικά).
Αυτό μάλλον πρέπει να πάει στις εττικέτες με τ' ανέκδοτα και όχι στις συνταγές.
Σας χαιρετώ όλες :)

14 σχόλια:

  1. Χχαααχαχα μπραβο ,τέτοια σύμπνοια απόψεων πριν κανα δυό ώρες κι εγω μηλόπιτα έφτιαξα,θα τη δειτε έλα να σε κεράσω απο τη δική μου ,πέτυχε χαχαχαχ φιλάκια πολλά ,δεν πειράζει την επόμενη φορά θα σου πετύχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Νέλη μου, καλοφάγωτη η μηλόπιτά σου... είναι σαν να με κέρασες. Φιλάκια :)

      Διαγραφή
  2. Δεν πειράζει, και οι αποτυχίες μες στο προγραμμα είναι!
    Εδώ τυχαίνει να αποτύχει συνταγή της οποίας ακολουθήσαμε ακριβώς τις οδηγίες.
    Η ανάρτηση σου πάντως ήταν απολαυστική!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια είπαμε... αυτή η ανάρτηση πρέπει να πάει στ' ανέκδοτα και όχι στις συνταγές... Πάντως σας ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή
  3. Τουλαχιστον η κομποστα τρωγοταν;Παντως στην εικονα δεν φαινεται η καταστροφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχα! Μ' αρέσει που διακωμωδείς την συνταγή σου που απέτυχε! Και παρόλο που απέτυχε αποφάσισες να τη δημοσιεύσεις!! Σε παραδέχομαι, και μπράβο σου!!
    Τελικά στο τέλος φαγώθηκε;;; χαχαχα!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αμέ... αλλά ήθελες και ένα σφυράκι για να την κόψεις... από την πολύ ζάχαρη καραμέλωσε... άσε που μετά σίγουρα θα είχε φτάσει το ζάχαρο 500 (και ας μην έχω) χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  5. Τουλάχιστον σας έκανα και γελάσατε... Πωπω πώς χάρηκα!! Θα ακολουθήσουν κι άλλες αποτυχημένες συνταγές, έτσι για να γελάμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωπ δικιά μου είσαι εσύ,καλά γέλασα με την ανάρτησή σου.Μπράβο κοπέλα μου τουλάχιστον εσύ έβαλες την 'αποτυχία' σου εγώ δεν τολμάω(αν δεις τί πατάτες κάνω θα γελάς κάνα μήνα),αλλά ντρέπομαι να τα βάλω τώρα όμως πήρα κουράγιο.Αλλά έτσι είναι αν δεν πάθεις πώς θα μάθεις;;;;
    Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα
    τώρα βλέπω ότι είστε δύο διαχειρίστριες

    LIEBSTER AWARD
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/09/liebster-award-your-blog-is-delicious.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ευχαριστώ που εγινες μελος στο μπλογκ μου Ada

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χα χα χα... τέλειο, πολύ γέλασα.. και η αποτυχία είναι copyright γιατί όχι? χα χα χα.. τουλάχιστον με την 2η απόπειρα έγινε τίποτα? τρωγόταν ή όχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...