Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΡΕΜΑ ΜΕ ΣΙΜΙΓΔΑΛΙ





Υλικά:

800 ml γάλα
100 γρ. Σιμιγδάλι
150 γρ. Κρέμα σαντιγύ (μορφατ ή ερμολ)
1 μεγάλο λεμόνι
1 πρέζα αλάτι
2 αυγά
140 γρ. Ζαχάρη
ξύσμα λεμονιού


Εκτέλεση


Σε μια κατσαρόλα ζεσταίνουμε το γάλα με το αλάτι και τα 70 γρ. ζάχαρη







Στη συνέχεια ρίχνουμε το σιμιγδάλι και μάλις πάρει βράση το ανακατεύουμε 5-6 λεπτά.





Χτυπάμε τους κρόκους από τα αυγά μαζί με την υπόλοιπη ζάχαρη και την προσθέτουμε στο κατσαρολάκι με το σιμιγδάλι και ρίχνουμε και το χυμό λεμονιού.


Αφήνουμε το μίγμα να κρυώσει και εν τω μεταξύ χτυπάμε στο μίξερ τη σαντιγύ.
Μόλις κρυώσει η κρέμα με το σιμιγδάλι την ρίχνουμε κι αυτήν στο κατσαρολάκι και ανακατεύουμε καλά – καλά.


Μοιράζουμε σε μπολάκια και ρίχνουμε από πάνω λίγο ξύσμα λεμονιού. Αφού κρυώσουν μπορούμε να τα βάλουμε στο ψυγείο.


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

17 σχόλια:

  1. Πολύ νόστιμη φαίνεται και απλή θα τη δοκιμάσω σίγουρα,καλό μεσημερι ιρμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Neli, πράγματι είναι απλή, εύκολη και ελαφριά. Μια καλή επιλογή για ένα γρήγορο γλυκάκι! Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  2. Και εύκολη και υπέροχη δείχνει!
    Παγωμένη θα είναι σκέτη απόλαυση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Έλενα, καλό μεσημέρι. Όντως παγωμένη είναι καλύτερη, εγώ δοκίμασα χτες το βράδυ και ήταν καλή, αλλά σήμερα το μεσημέρι που έμεινε από χτες το βράδυ στο ψυγείο, ήταν ακόμα καλύτερη! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Ωχ, κι έχω και μία αδυναμία στις κρέμες! Τέτοιου είδους δεν έχω ξαναδοκιμάσει, παρόλο που μου αρέσει πολύ το σιμιγδάλι. Τέλεια φαίνεται!
    Παρεμπιπτόντως, είναι ψιλό ή χονδρό το σιμιγδάλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα madame Pelagie! Συγνώμη, παράλειψή μου το σιμιγδάλι που χρησιμοποιώ είναι ψιλό. Αν το κάνεις σου εύχομαι καλή επιτυχία και πιστεύω ότι θα το απολαύσεις, ειδικά αφού σου αρέσουν οι κρέμες.
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    2. Ξαναγύρισα να τσεκάρω αν είχες απαντήσει, για να μπορέσω να πάρω τα υλικά και να την κάνω την κρεμούλα αύριο.
      Όταν θα την κάνω, θα σου πω πώς ήταν.
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα, θα ήθελα να μάθω τις εντυπώσεις σου! Ευχαριστώ και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
    4. Την έκανα χθες την κρεμούλα σου. Είναι τέλεια! Αφού κάτσει κιόλας λίγο στο ψυγείο, είναι ακόμα καλύτερη. Αλλά και ζεστή, πριν από την προσθήκη της σαντιγύ, μου άρεσε επίσης πάρα πολύ (θύμιζε παιδική κρεμούλα).
      Άρεσε και στου καλού μου, οπότε θα την ξανακάνω σίγουρα. Ευχαριστούμε πολύ για τη συνταγή!

      Διαγραφή
    5. Πελαγία μου σ' ευχαριστώ πολύ που με ενημέρωσες! Χάρηκα που σου πέτυχε και σου άρεσε! Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Φαίνεται υπέροχη!!!! Δεν έχω ξαναδοκιμάσει κρέμα με σιμιγδάλι! Υπέροχη πρόταση!!! Μα να μην έχω πρόχειρη σαντιγί να την έκανα για βραδινό... χιχι!
    Την σημειώνω! Θέλω οπωσδήποτε να την δοκιμάσω!!!
    Καλό βράδυ Ίρμα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χριστίνα! Περιμένω να την φτιάξεις και να μου πεις εντυπώσεις. Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Φαινετε καταπληκτικη, δεν εχω δοκιμασει ποτε αν την κανω σε μπολακια κυριως σε γεμιση μπουγατσας, αλλα δε την εχω δει ποτε με σαντιγυ, πρεπει να ειναι φοβερη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαργαρίτα, σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου! Νομίζω ότι θα σου αρέσει. Είχα βρει αυτή τη συνταγή πολύ παλιά σε ένα ιταλικό περιοδικό και από τότε την κάνω συχνά. Γράψε μου αν θέλεις πώς σου φάνηκε όταν την κάνεις!

      Διαγραφή
  6. ωραία εκδοχή!!! δεν το συζητώ, πρέπει να το δοκιμάσω!!! μου αρέσουν τα λευκά γλυκά!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάξτη να γλυκαθείς! θα σου αρέσει σίγουρα! Φιλάκια :))

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...