Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Diary of Bliss: 1η Εβδομάδα!!








Αφορμή για την σημερινή ανάρτηση αποτελεί η ιδέα της blogοφίλης Κατερίνας από το http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/  να καταγράφουμε κάθε εβδομάδα μια στιγμή, ένα περιστατικό ή κάτι τέλος πάντων που μας χαροποίησε και μας έκανε να χαμογελάσουμε. Οφείλω να παραδεχτώ ότι η συμμετοχή μου σ’ αυτό το διαγωνισμό ήταν εντελώς παρορμητική, και ίσως αν το σκεφτόμουν καλά να μην συμμετείχα, αφού πραγματικά από την ημέρα της συμμετοχής μου μέχρι και σήμερα έψαχνα αυτή τη διαφορετική στιγμή που δεν ερχόταν, και … πονοκεφάλιαζα για το τι θα γράψω! Αποφάσισα λοιπόν να καταγράψω μια συνήθεια που εδώ και λίγα χρόνια αποτελεί για μένα απόλαυση και είναι η προετοιμασία της νέας σχολικής χρονιάς. Η χαρά του shopping therapy μέσα σε βιβλιοπωλεία που διαλέγεις τα σχολικά βιβλία, τετράδια, καινούργια σάκα, κασετίνα.. 



Προετοιμαζόμουν λοιπόν για την καταγραφή αυτού του γεγονότος, ώσπου συνέβη το αναπάντεχο. Μια επίσκεψη στο σχολείο για απλή ενημέρωση, άλλαξε ριζικά την ψυχολογία μου. Μετά από μια σειρά ετών όπου ο γιος μου «έπεφτε» πάνω στους πιο «αυστηρούς» δασκάλους – για να μην πω τίποτα χειρότερο – φέτος θα έχει τον ΚΑΛΥΤΕΡΟ δάσκαλο. Έναν δάσκαλο που ζητούσαμε από πέρσι και που είχε αποκλειστεί μέχρι και την … περασμένη εβδομάδα. Τι άλλαξε μέσα σε πέντε μέρες, δεν έμαθα και ούτε με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρει ότι επιτέλους το παιδάκι μου θα βρεθεί στα καλύτερα χέρια!!!





Μέχρι την επόμενη εβδομάδα, φιλιά σε όλους!

  
Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι:


8 σχόλια:

  1. Χαίρομαι πολύ που το αποφάσισες παρορμητικά!! Και σ'ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου!! Όμως δεν θα σας το πρότεινα για να σας αγχώνει αλλά για να σας βοηθάει στην διάθεσή σας!! Μου άρεσε πολύ λοιπόν η εξέλιξη.. ό,τι καλύτερο για το παιδάκι σου καλή σχολική χρονιά!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, ξέρω ότι δεν το έκανες για να μας αγχώσεις, το διευκρινίζεις κιόλας και γι' αυτό και συμμετείχα. Απλά οι μέρες περνούσαν και πιο πολύ με "ταρακούνησε" το γεγονός ότι η ζωή μου από τότε που δημοσίευσες το διαγωνισμό μέχρι σήμερα ήταν τόσο "flat" που απογοητεύτηκα. Σκέφτηκα είναι δυνατόν ούτε μια έκπληξη, κάτι που να μου φτιάξει τη διάθεση έστω και για λίγο; Σήμερα όμως, η έκπληξη αυτή άξιζε περισσότερο από κάθε τι άλλο! Σ' ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να συμμετάσχω :))

      Διαγραφή
  2. Καλή σχολική χρονιά ,μπράβο που πετύχατε τον καλό δάσκαλο, είναι σημαντικό αυτό για την μετέπειτα εξελιξη του γιού σου σαν μαθητής,καλη συνέχεια στη συμμετοχή σου ,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Νέλλη μου! Είναι πράγματι πολύ σημαντικό. Τον συγκεκριμένο δάσκαλο τον ξέρω γιατί τον είχε η κόρη μου πέρσι. Κι έκανε ένα τμήμα που όλα τα παιδιά αρίστευσαν, ακόμα και οι πιο αδύναμοι μαθητές! Γι' αυτό είμαι ενθουσιασμένη!

      Διαγραφή
  3. καλή αρχή!! τέλειο νέο είχες!! είναι πολύ σημαντικό να έχουμε καλούς δασκάλους κατά τη διάρκεια των σχολικών μας χρόνων!! καλή σχολική χρονιά να έχει το παιδάκι σου!! φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή αρχή!! Καλή νέα σχολική χρονιά για τον γιο σου!! Είναι υπέροχο που θα έχει καλό δάσκαλο!! Για μένα το καλός δεν έχει σχέση με το αυστηρός. Έχει σχέση με το Άνθρωπος! Αν ο άλλος δεν είναι πάνω απ' όλα Άνθρωπος, δεν αγαπάει τα παιδιά και αυτό που κάνει, ακόμη κι αυστηρός να είναι, δεν αξίζει για δάσκαλος! Και κακώς που δεν υπάρχουν επιτηρητές για το τί δάσκαλοι υπάρχουν στα σχολεία!!! ( Θυμάμαι χαστούκι που έφαγα στο δημοτικό και με έπιασε παροξυσμός!!) χαχαχα!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά, εγώ να δεις τι ξύλο είχα φάει στο δημοτικό! Άλλες εποχές τότε... Εννοείται ότι πάνω από όλα το να είσαι Άνθρωπος είναι το πιο σημαντικό. Ευχαριστώ για το σχόλιό σου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...