Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΕΦΤΕΔΑΚΙΑ ΜΕ ΜΕΝΤΑ ΚΑΙ ΒΡΩΜΗ





Γειά σας blogoφιλαράκια μου! Η μέντα είναι ένα αρωματικό φυτό που χρησιμοποιώ συχνά στα φαγητά μου αλλά και στα γλυκά. Την αντικαθιστώ συχνά με άλλα μυρωδικά, επειδή έχω μπόλικη στον κήπο μου και έτσι είναι η εύκολη λύση.


 Αφού λοιπόν κόψω μερικά φύλλα φρέσκιας μέντας,






 

 παίρνω μισό κιλό κιμά μοσχαρίσιο και μισό κιλό χοιρινό




 


Ρίχνω λίγο ξύδι και τα ανακατεύω.



 
 


Στη συνέχεια ρίχνω 1 μεγάλο κρεμμύδι που έχω κόψει στο multi, 1 αυγό και τη μέντα


 


Αλάτι, πιπέρι, βρώμη (αντί για φρυγανιά ή ψωμί) και λίγη ρίγανη.



 


 Αφού τα ζυμώσω καλά, τα αφήνω στο ψυγείο για λίγη ώρα.



 


Βάζω αλεύρι σε μια λεκανίτσα, τα πλάθω,  τα αλευρώνω,



 


Και τα τηγανίζω





 



Τα βγάζω και τα βάζω σε μια πιατέλα στην οποία έχω στρώσει απορροφητικό χαρτί,




και μετά τα βάζω στην πιατέλα.





 



Εγώ τα συνόδεψα με ωραίο σπυρωτό ρυζάκι.



 Καλή μας όρεξη!






25 σχόλια:

  1. Πω πω καταπληκτικά κεφτεδάκια,σου ανοίγουν την όρεξη μόνο που τα βλέπεις,με μεντα δεν τα ήξερα ,ευκαιρία να τα δοκιμάσω ,καλη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νέλη μου καλημέρα! Είναι πραγματικά πολύ γευστικά και πολύ αφράτα. Δοκίμασέ τα!

      Διαγραφή
  2. Καλέ! Μόνο 3 κεφτεδάκια η μερίδα; Δεν θα χορτάσουμε... Χαχαχα ωραία φαίνονται... να μου φυλάξεις ένα για να δοκιμάσω πώς είναι με τη βρώμη (πάνω που είχα συνηθίσει τη συνταγή σου με τη φρυγανιά, αρχίσαμε καινούριο κολπάκι). Γειά στα χεράκια σου. Φιλάκια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δεν έμεινε τίποτα... Θα τα ξανακάνω όταν έρθεις σπίτι:)

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσει πολύ ο κιμάς στα φαγητά.
    Τα κεφτεδάκια σου φαίνονται νόστιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία η βρώμη ,την χρησιμοποιώ στα μπιφτέκια και γίνονται υπέροχα, την μέντα δυστυχώς δεν την χρησιμοποιώ,αν και έχω στην γλάστρα μου,λόγω ομοιοπαθητικής.Βαζω όμως δυόσμο και είναι πολύ ωραία.
    Μου άνοιξες την όρεξη νυχτιάτικα...μιαμ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία καλημέρα, νομίζω ότι ο δυόσμος και η μέντα είναι αδέλφια ή ξαδέλφια, δεν είμαι σίγουρη! Σίγουρα δεν θα υπάρχει διαφορά. Όσο για την βρώμη, εγώ ξεκίνησα να την χρησιμοποιώ όταν διάβασα κάπου ότι είναι πολύ ωφέλιμη σε ΟΛΑ τα φαγητά! Έτσι αντικατέστησα πολλά υλικά με την βρώμη!

      Διαγραφή
    2. Γεια σου και πάλι! Μπράβο που χρησιμοποιείς την βρώμη, εγώ φτιάχνω ζύμη για πίτσα με βρώμη και αλεύρι ζέας , είναι και τα δύο πολύ καλά για την υγεία και έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη ,δηλαδή δεν παχαίνουν όπως το επεξεργασμένο αλεύρι! Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
    3. Σ' ευχαριστώ για την πολύ χρήσιμη πληροφορία. Μπήκα στο μπλογκ σου και διάβασα για το αλεύρι ζέας. Αν και ήδη έχω φτιάξει ψωμί στον αρτοπαρασκευαστή με αυτό το αλεύρι μια φορά που δεν βρήκα το ντίνκελ που χρησιμοποιώ συνήθως! Δεν κοίταξα αν έχεις στο μπλογκ σου συνταγή για ζύμη πίτσας, θα κοιτάξω αλλά αν δεν έχεις βάλε την όποτε έχεις χρόνο :))

      Διαγραφή
    4. Την έχω βάλει , πίτσα υγείας ,είναι ο τίτλος,
      το ψωμί σου άρεσε;

      Διαγραφή
    5. Ναι μου άρεσε. Βασικά δεν βρήκα διαφορά από το ντίνκελ που χρησιμοποιούσα.

      Διαγραφή
  5. δεν ήξερα για τη βρώμη πως μπορούμε να τη χρησιμοποιήσουμε στα κεφτεδάκια! ενδιαφέρουσα εκδοχή!! βέβαια έχω ένα θέμα με τη μέντα εγώ στα κεφτεδάκια, μου είναι έντονη η γεύση της και γι αυτό βάζω μαϊντανό! φαίνονται πολύ νόστιμα πάντως! καλή εβδομάδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Evonita! Όντως είναι πολύ νόστιμα! Όσο για τον μαϊντανό, περί ορέξεως.... ξέρεις! Δοκίμασε όμως την βρώμη, αλλά και το ξύδι στην αρχή, που τα κάνει πολύ αφράτα!

      Διαγραφή
    2. ναι αμε, θα το δοκιμάσω!!! ευχαριστώ! :)

      Διαγραφή
  6. Είναι υπέροχη η βρώμη, την καταναλώνω πολύ. Αντικαθιστώ πολλές άλλες τροφές με αυτή. Ή την εντάσσω σε συνταγές, όπως στα pancakes!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χριστίνα! Χαίρομαι που είσαι φίλη της βρώμης. Είναι πραγματικά πολύ υγιεινή. Όσο για τα pancakes, ίσως μας γράψεις κι εσύ καμιά συνταγούλα στο όμορφο μπλοκάκι σου!

      Διαγραφή
  7. καλημέρα καλή εβδομάδα
    μου άνοιξες την όρεξη :)
    πρώτη φορά ακούω ότι την μέντα την βάζουν στα γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Η μέντα ταιριάζει πολύ στα γλυκά και στα παγωτά. Έχουμε αναρτήσει και σχετικό post με την χρήση των μπαχαρικών εδώ. (http://geysimentas.blogspot.gr/2012_08_01_archive.html). Σύντομα θα αναρτήσω ένα γλυκάκι με μέντα που πιστεύω ότι θα σας αρέσει πολύ. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια :)

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ andrik. Μόλις επισκέφτηκα κι εγώ το ωραίο blog σου κι έγινα μέλος σου :)

      Διαγραφή
  9. Πολύ νόστιμα φαίνονται! Θα ήθελα να τα δοκιμάσω μιας και μου αρέσει πολύ η μέντα! Καλή συνέχεια εύχομαι! Πολλά φιλούθκια από Κύπρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βασιλική! Και φαίνονται και είναι νόστιμα! Δοκίμασέ τα και δεν θα χάσεις... Φιλούθκια από Ελλάδα :)

      Διαγραφή
  10. Δεν έχω ξανακούσει για βρώμη στα κεφτεδάκια!! Πολύ ωραία ιδέα!! Και η ιδέα της μέντας επίσης! Εγώ χρησιμοποιώ πάντα μαϊντανό! Αλλά θα χαρώ να δοκιμάσω την εκδοχή σου!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι' αυτό έγραψα αυτή τη συνταγή επειδή διαφέρει από τις παραδοσιακές με φρυγανιά, ψωμί κ.λπ. Δοκίμασέ την και περιμένω τις εντυπώσεις σου. Πιστεύω ότι θα ενθουσιαστείς. Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...