Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΙ ΑΛΛΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ!

Καλημέρα και Καλή Εβδομάδα!


Η φίλη Evonita από το blog beloved ideas μας χάρισε το δεύτερο βραβείο μας και την ευχαριστούμε πάρα πολύ. Οι κανόνες είναι να μοιραστούμε 7 προσωπικά πράγματα και να το μοιράσουμε σε 7 αγαπημένα blogs. Αφού λοιπόν ευχαριστήσω πολύ την Evonita για την επιλογή της να μας χαρίσει αυτό το δώρο ξεκινάω:





  1. Είμαι πολύ ακατάστατη και όσα χρόνια θυμάμαι τον εαυτό μου, προσπαθώ να βάλω τάξη στο σπίτι μου.
  2. Παρόλο που δύσκολα «ξεκουνιέμαι» από το σπίτι μου, εδώ και 2-3 χρόνια, μου αρέσει να ταξιδεύω και προσπαθώ να κάνω τουλάχιστον ένα ταξίδι το χρόνο στο εξωτερικό.
  3. Μου αρέσει το κολύμπι και μπορώ να πηγαίνω για μπάνιο χειμώνα – καλοκαίρι, (αφού η θάλασσα είναι πολύ κοντά στο σπίτι μου).
  4. Είμαι πολύ οξύθυμη και πολλές φορές γίνομαι απότομη.
  5. Μ’ αρέσει το πλέξιμο και με χαλαρώνει αφάνταστα.
  6. Πολλές φορές με πιάνει να μάθω κάτι (π.χ. μια ξένη γλώσσα) ξεκινάω για λίγο αλλά γρήγορα απογοητεύομαι και τα παρατάω.
  7. Τα τελευταία χρόνια έχω πάρει 20 κιλά που προσπαθώ μάταια να ξεφορτωθώ…

Τα 7 blog που χαρίζω αυτό το βραβείο είναι:

http://sokaktsou.blogspot.gr/
και να την "καλωσορίσω" στο blog μας.
και της εύχομαι "καλή σχολική χρονιά"
και της εύχομαι "καλορίζικο το νέο της blog"

Εύχομαι να τα χαρείτε και να τα χαρίσετε και σεις με τη σειρά σας εκεί που θέλετε.

21 σχόλια:

  1. Σ'ευχαριστώ πολύ!
    Θέλω κι εγώ να μάθω να πλέκω.
    Κι εγώ παρατάω κάποια πράγματα. Δίδυμος είσαι;
    Θα κάνω την ανάρτηση, αλλά σε λίγες μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είσαι καλά και να το χαίρεσαι! Το πλέξιμο το ήξερα από μικρή, αλλά το ξανάπιασα εδώ και κάνα-δυο χρόνια, και διαπίστωσα ότι με ευχαριστεί πολύ. Πλέκω τσάντες, βραχιόλια ... κάποια στιγμή θα αναρτήσω τα ... "έργα" μου. Είμαι Ιχθείς (διπλό ζώδιο κι αυτό!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα στο 3,6,7 θα μπορούσα να είχα απαντήσει εγώ.
    ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι σου
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία! Ευκαιρία να ξεκινήσουμε μαζί καμιά "μαγική" δίαιτα να δούμε τι θα γίνει.... χαχα

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια να τα εκατοστήσεις τα βραβεία σου!Ήταν ωραία που μάθαμε κάποια πράγματα για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Irma! Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου! Εύχομαι να πάρεις άλλα τόσα! Όσο αφορά τις απαντήσεις σου, το 6 το έχουμε κοινό! Θέλω και εγώ πολύ να μάθω να πλέκω! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη σκέψη σου να χαρίσεις το βραβειάκι στο σπιτάκι μου! Πολλά ευχαριστώ! Το γκράφιτι σου είναι έτοιμο-έλα να το πάρεις! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλικούλα, εύχομαι να χαρείς το βραβειάκι σου, αλλά και την καινούργια σχολική χρονιά, που ξεκινά από αύριο (αν ξεκινάει αύριο και στην Κύπρο). Καλή πρόοδο και σ' ευχαριστώ πολύ για το graffiti, είναι καταπληκτικό και το έβαλα κιόλας στο blog. Πολλά φιλούθκια!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα
    σ ευχαριστώ πολύ για την γλυκιά σου σκέψη, τι όμορφη έκπληξη, το σπιτάκι μου μόλις δύο ημερών και δέχετε βραβειάκι

    συγχαρητήρια για το βραβείο σου και σου εύχομαι κι άλλα

    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να το χαρείτε το βραβειάκι σας ,όσο για το πλέξιμο ,εμένα μου έκανε και μου κάνει πολύ καλό και σε καταλαβαίνω απόλυτα.Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ΄ευχαριστώ Νελάκι! Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με γεια και με χαρά το όμορφο βραβείο σου!Να τα χιλιάσεις!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα και σε σένα και σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου! Με υγεία πάνω από όλα! Φιλάκια:))

      Διαγραφή
  10. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβειάκι!
    (Και εγώ για τοξοτίνα σε κόβω ;-))
    Πρόσφατα πήρα το ίδιο βραβείο κι έκανα ήδη δημοσίευση και αποκαλύψεις προσωπικού χαρακτήρα... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να είσαι καλά και να το χαίρεσαι! Δεν ήξερα ότι είχες ξαναπάρει το ίδιο βραβείο... Ήθελα όμως να στο χαρίσω για την αισιοδοξία που εκπέμπει ο τίτλος και όλο σου το μπλοκ. By the way είμαι Ιχθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με γεια το βραβείο, να το χαίρεσαι. Μια τρέλα με το πλέξιμο την έχω και εγώ!Ήρθα όμως επίσκεψη και για άλλο λόγο. Είσαι η 200η αναγνώστρια του blog μας "Να λείπει το ... βύσσινο!" και θέλουμε να σου στείλουμε ένα δωράκι αναμνηστικό του γεγονότος. Στείλε μας email (θα βρεις το δικό μου στο προφίλ μου) για να συνεννοηθούμε πώς θα το λάβεις. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Ίρμα!! Πολλά πολλά ακόμη εύχομαι!
    Όμορφα τα όσα μοιράζεσαι μαζί μας!! Είναι καλό που μπορείς να πηγαίνεις συνεχώς για μπάνια από τη στιγμή που σου αρέσει, κιόλας, τόσο πολύ!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια Ίρμα μου και σε ευχαριστώ πολύ που το δέχτηκες με χαρά!!! Πολύ όμορφες απαντήσεις, αχ κι εγώ θα ήθελα να μάθω να πλέκω!! πρέπει να είναι όντως πολύ χαλαρωτικό! καλή εβδομάδα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι!
    Πάντως δεν παίζει ρόλο μόνο το ζώδιο αλλά και οι πλανήτες!!
    Είσαι πολύ τυχερή που έχεις κοντά σου την θάλασσα και όσοι κάνετε μπάνια το χειμώνα έχετε πιο γερό ανοσοποιητικό!!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...