Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΙ ΑΛΛΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!


-->

Το υπέροχο blog της φίλης Κατερίνας μας απένειμε το παρακάτω βραβείο και την ευχαριστούμε πολύ που μας έκανε αυτή την τιμή!


Με τη σειρά μας θα πρέπει να απαντήσουμε στις 11 ερωτήσεις που ακολουθούν και στη συνέχεια να απονείμουμε το βραβείο σε 5 blogs που έχουν κάτω από 200 followers και φυσικά να τα ενημερώσουμε!

Ξεκινάω το παιγνίδι των ερωτήσεων και προφανώς θα πρέπει να το απαντήσει και η Άντα για να είμαστε δίκαιοι!

1. Τι σου αρέσει να φοράς πιο συχνά; 

Ρούχα καθημερινά που με κάνουν να νιώθω άνετα. Συνήθως το χειμώνα κολάν με μπότες και το καλοκαίρι σορτς (παρά τα κιλάκια μου). 

2. Τι διασκέδασες πιο πολύ; Σχολείο ή Πανεπιστήμιο;
Δεν ήμουν ποτέ το παιδί της “φασαρίας”, δεν συμμετείχα σε φάρσες και το μόνο που έχω να θυμάμαι από το σχολείο ήταν κάποιες “κοπάνες” που πηγαίναμε για καφέ ή bowling. Στο πανεπιστήμιο δεν πήγα, οπότε..

3. Αγαπημένο Βιβλίο

Ο Αλχημιστής (Paulo Coehlo), Ο Ξένος (Alber Camus) και πολλά άλλα.

4. Ένα πράγμα το οποίο φοβάσαι;
Είναι τόσα πολλά που προτιμώ να μην αναφερθώ. Πιστεύω εξάλλου, ότι δεν πρέπει να αφήνουμε το φόβο να “κυβερνάει” τη ζωή μας, γιατί ότι είναι να γίνει, θα γίνει! “Whatever will be, will be” ή αλλιώς “que sera sera” που λέει και το τραγουδάκι!

5. Τι σε οδήγησε στο blogging;
 
Καλή ερώτηση! Μια στιγμή -από τις ελάχιστες- που είχα άφθονο χρόνο και διάβαζα άλλους bloggers. Νομίζω ότι το πιο καθοριστικό ήταν αυτό που διάβασα στο blog της  Μάγδας Τσέγκου που γράφει: Αυτό το blog ήταν η ιδέα μιας στιγμής που έγινε επιθυμία στο λεπτό και πράξη στο δεκάλεπτο. Έτσι απλά !!! Αυτό μάλλον ήταν και το βασικότερο κίνητρο, γιατί θεώρησα ότι πρόκειται για κάτι πολύ εύκολο και εν πάσει περιπτώσει δεν θα έχανα και τίποτα να “πειραματιστώ”.

6. Αγαπημένο προϊόν μακιγιάζ;
 
Δεν έχω αγαπημένα προϊόντα, γιατί μου αρέσει να πειραματίζομαι κάθε φορά με κάτι καινούργιο!

7. Η πιο τρυφερή ανάμνηση;
Εννοείται η γέννηση των παιδιών μου.


8. Τι προτιμάς; Ελαφρύ ή "βαρύ" μακιγιάζ;
ΟΤΑΝ  βάφομαι, προτιμώ το ελαφρύ μακιγιάζ.

9. Ένα πράγμα που σου αρέσει να κάνεις περισσότερο;
Computer!

10. Καμία Φοβία;
Ισχύουν αυτά που έγραψα παραπάνω στην ερώτηση 4.


11. Κραγιόν ή Lipgloss;
Μάλλον κραγιόν. 
 

Επειδή όλοι κάνουμε ζαβολιές, θα συνεχίσω κι εγώ την παράδοση και θα απονείμω το βραβείο στους 6 τελευταίους μου αναγνώστες: δεν πιστεύω να υπάρχει αντίρρηση....

20 σχόλια:

  1. Mpravo gia to brabeiaki irina k s eyxaristw paaaaaaara poly p to edwses k se mena!!!!tha to postarw k egw ston toixo mou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια κι από μένα! Σ ευχαριστώ πολύ που είμαι στην εξάδα των 6 blogs που βράβευσες! Επειδή είναι το πρώτο που παίρνω (Είμαι μόνο ένα μήνα food blogger) δεν ξέρω πως να το αναρτήσω και στο δικό μου blog. Πρέπει να κάνω νέα ανάρτηση και αφού το αποθηκεύσω σαν εικόνα να το βάλω εκεί; Ευχαριστώ πολύ! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου και συγχαρητήρια και σε σένα. Απλώς θα πατήσεις πάνω στην εικόνα δεξί κλικ και θα πατήσεις το copy image location ή απλά copy και μετά θα πάς στο δικό σου μπλογκ και θα το βάλεις όπου θέλεις. Μπορείς να το βάλεις σε ανάρτηση, ή να πας στα gadgets και να ανοίξεις εκεί που λέει φωτογραφίες να πατήσεις το + και να κολλήσεις την διεύθυνση της φωτογραφίας. Ελπίζω να ήμουν σαφής και να τα καταφέρεις. Φιλιά :))

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβείο και ευχαριστώ που μας το προσφέρεις.θα χρησιμοποιήσω και εγω τις οδηγίες σου για το πως να να χρησιμοποιήσω το βραβείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια και σου εύχομαι να αποκτήσεις και πολλά άλλα! Φιλιά :))

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο!! Πολλά ακόμη εύχομαι να γεμίσουν το σπιτάκι σας!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε! Επίσης ευχαριστούμε που μας έβαλες στα ενδιαφέροντα στη βόλτα της γειτονιάς! Επίσης καλή αρχή στις σπουδές σου! Φιλιά :))

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για το βραβείο και σε ευχαριστώ πολύ που το έδωσες και σε μένα!!...
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για τα βραβεία! Και σ' ευχαριστώ που επέλεξες μέσα στα 6 blogs να είναι και το δικό μου! Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α, ξέχασα να πω για να είμαι δίκαιη και σωστή πως έχω απαντήσει ήδη στις ερωτήσεις στο άλλο μου blog εδώ---> http://mariabeautygirl.blogspot.gr/2012/09/tag-post-with-questions.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μπράβο για για το βραβείο... έχεις καλές μπλογκοφίλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. συγχαρητήρια!!! :) πάντα τέτοια εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για το όμορφο βραβείο..........
    και σε ευχαριστώ πολύ που το χάρισες και στο blog μου!
    Για εμένα είναι κάτι πολύ σημαντικό γιατί όχι μόνο είναι το πρώτο μου βραβείο, αλλά επείσης γιατί μου χαρίστηκε την παραμονή των γεννεθλίων μου!
    Να είσαι πάντα καλά! Σου εύχομαι πολλές διακρίσεις και επιτυχίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Άννα, σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και να τα εκατοστήσεις!! Χαίρομαι που συνέπεσε με τα γενέθλια σου! Σου ανταποδίδω την ευχή να έχεις πάντα διακρίσεις και επιτυχίες και φυσικά υγεία! Φιλιά :))

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...