Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

ΜΑΝΤΑΡΙΝΑΤΟ



Υλικά
6 μανταρίνια
150 γρ. ζάχαρη
75 γρ. βούτυρο
3 αυγά
312 γρ. αλεύρι
2 βανίλιες
2 κουταλάκια μπέκιν πάουντερ.




Τρίβουμε τα μανταρίνια και κατόπιν τα στίβουμε.












Χτυπάμε στο μίξερ το βούτυρο με τη ζάχαρη





 
 
και ρίχνουμε τα αυγά, το ξύσμα μανταρινιού, τον χυμό











και το αλεύρι κοσκινισμένο με το μπέκιν πάουντερ και τις βανίλιες.



 


Αφού ομογενοποιηθούν ρίχνουμε σε μια βουτυρωμένη φόρμα και ψήνουμε για 35-40 λεπτά σε μέτριο φούρνο.





Αν θέλουμε το πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη.


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

20 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, είναι κι εύκολο δεν μου πήρε καθόλου χρόνο. Φιλιά:)

      Διαγραφή
  2. Με Μανδαρινά είναι πολύ καλή! Μπράβα, ο φίλος μου ..! Μια αγκαλιά και ένα μεγάλο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εξεπλάγην με το μανταρινάτο! :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω ευχάριστα! Φιλιά καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
    2. ναι, μου άρεσε η ιδέα! :) δεν το είχα ξανακούσει! :)

      Διαγραφή
  4. τι όμορφο...και φαίνεται και εύκολο.. τέλεια δηλαδή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Παρασκευή μου, καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

      Διαγραφή
  5. Τέλειο το γλυκό σου θα συνοδέψει πολλές φορές το καφεδάκι παρέα με τις φίλες μου.Να είσαι καλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μοσχομύρισε το μανταρινάκι με το ιδιαίτερο και αγαπημένο άρωμά του!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μανταρίνι ε? είναι το αγαπημένο μου φρούτο του χειμώνα θα φτιάξω τη συνταγή σίγουρα,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. I allready follow your blog!!! My name is Irma, you see my photo in the upper line. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φαίνεται πολύ νόστιμο!
    Τρελαίνομαι για γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν το είχα φανταστεί ποτέ με μανταρίνι.Θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...