Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

ΓΛΥΚΟ ΜΕ ΜΠΑΓΙΑΤΙΚΟ ΨΩΜΙ

Καλημέρα σε όλες και σε όλους σας! 
Σας εύχομαι να έχετε μια όμορφη Κυριακή! 

Την παρακάτω συνταγή την βρήκα στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα εδώ, ψάχνοντας να βρω τι θα μπορούσα να κάνω, επειδή είχα πάρα πολύ μπαγιάτικο ψωμί και δεν ήθελα να το πετάξω. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό.

Υλικά
2 φρατζόλες ψωμί
600 ml γάλα
8 κουταλιές ζάχαρη
1 φακελάκι μπέκιν πάουντερ
3 κουταλιές κορν φλάουερ
1 κουταλιά κακάο
βούτυρο για να αλείψουμε το ταψί
ζάχαρη άχνη για να ρίξουμε πάνω από το κέικ.


Βάζουμε το φούρνο να προθερμαίνεται στους 200 βαθμούς. Κόβουμε το ψωμί σε μικρά κομματάκια και το βάζουμε σε ένα μπόλ με το γάλα για να μαλακώσει.




Ρίχνουμε τη ζάχαρη, το μπέικιν πάουντερ και το κορν φλάουρ και χτυπάμε ελαφρά μέχρι η ζύμη να γίνει μαλακή χωρίς πολλά υγρά.





Ρίχνουμε μια μεγάλη κουταλιά κακάο ώστε η ζύμη να πάρει το χρώμα της σοκολάτας.






Βουτυρώνουμε το ταψί και απλώνουμε τη ζύμη.
Ψήνουμε στους 200 βαθμούς για 30 λεπτά.





Όταν κρυώσει το αναποδογυρίζουμε σε μια πιατέλα και πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη.






ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!



6 σχόλια:

  1. μοιάζει αλλά δεν κέικ! καταπληκτική ιδέα! Όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Χριστίνα, ευχαριστώ για το σχόλιό σου! Φιλιά :))

      Διαγραφή
  2. Θυμηθείτε το κέικ του ψωμιού που χρησιμοποιείτε για τη χώρα μου! Αυτό καλό! Καλό, φίλε μου! Συγγνώμη για τα ελληνικά μου... :P Μια αγκαλιά και ένα φιλί, ευτυχισμένος Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ely, η αλήθεια είναι ότι αυτή τη συνταγή την πήρα από το ιταλικό site: http://www.babygreen.it/2011/09/torta-di-pane-e-cacao/
      Ίσως εσείς το συνηθίζετε γι' αυτό σου θυμίζει την χώρα σου. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Φιλιά :))

      Διαγραφή
  3. Νόστιμο, εύκολο και δεν πετάμε και το ψωμάκι!
    Πολύ ωραία ιδέα!!
    Φιλιά, καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Έλενά μου! Η αλήθεια είναι ότι η ιδέα δεν είναι δική μου, αλλά την πήρα από το ιταλικό site, το αναφέρω και πάνω στη συνταγή. Έγώ δεν έχω τόση πείρα στη μαγειρική και οι συνταγές μου συνήθως προέρχονται από περιοδικά ή από "στόμα σε στόμα" ή από ένα τετράδιο παλιό της μαμάς μου. Φιλιά :))

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...