Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Diary of Bliss: 6η Εβδομάδα!



Αισίως φτάσαμε στην έκτη εβδομάδα του Diary of bliss!! Δυστυχώς δεν έχω κάτι συγκλονιστικό να σας γράψω, συνεχίζω όμως να γράφω, γιατί έχω αποφασίσει να φτάσω μέχρι το τέλος. Εξάλλου, τι; Δυο εβδομάδες έμειναν μέχρι το τέλος Οκτωβρίου που είπαμε να το κρατήσουμε. Και επειδή όπως έχουμε πει είμαι αισιόδοξος άνθρωπος το μήνυμα αυτής της εβδομάδας που έχω να μεταφέρω είναι: No news, good news! Αφού λοιπόν δεν έχω νέα, όλα είναι καλά, γιατί τα άσχημα διαρρέουν γρήγορα! Άλλο ένα θετικό, είναι ότι αυτή η εβδομάδα είχε μεγάλες δόσεις γέλιου – αλλά πολύ γέλιου μιλάμε – σε σημείο που πόνεσε η κοιλιά μου από τα γέλια. Βρήκαμε ξανά το χιούμορ μας φαίνεται, ή μήπως είναι η άμυνά μας απέναντι σε όλα τα «τραγικά» που συμβαίνουν γύρω μας; Όπως και να έχει ελπίζω αν δεν μπορούν να καλυτερεύσουν τα πράγματα, τουλάχιστον να μην χειροτερέψουν.

Αυτά ήταν τα νεάκια μου!!! Μέχρι την άλλη εβδομάδα να είστε όλοι καλά.

*Η ανάρτηση αυτή αποτελεί μέρος της πρόκλησης της φίλης Κατερίνας, για την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ.


Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι:

8 σχόλια:

  1. Εγω πάντως γελάω και στα άσχημα πολλές φορές,μακάρι να καλλιτερευσουν όλα ,που δεν το πολυβλέπω δηλαδή,ας μείνουμε λοιπόν στα μέχρι τωρα και ειδωμεν...καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα!Την ίδια άμυνα έχουμε..Κι εμείς εκεί το ρίχνουμε γιατί αλλιώς δεν γίνεται! Σ'ευχαριστώ που παρέμεινες.. Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα, σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  3. καλή Δευτέρα και εύχομαι και αυτή η εβδομάδα να κυλίσει όμορφα για εσένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο αγαπημένη μου ΄Ιρμα. Το γέλιο είναι γιατρικό της ψυχής :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...