Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Εθνικές σημαίες φτιαγμένες από τρόφιμα



 
Για να ενθαρρύνουν τον κόσμο να παρακολουθήσει το Διεθνές Φεστιβάλ Φαγητού του Σίδνεϊ και να γιορτάσουν τη διεθνή κουζίνα, εθνικές σημαίες των χωρών που συμμετείχαν αναδημιουργήθηκαν χρησιμοποιώντας δημοφιλή τοπικά φαγητά από κάθε χώρα. Κάθε σημαία περιέχει τρόφιμα που γενικά έχουν σχέση με την χώρα αυτή.

Κίνα (pittaya/dragonfruit and starfruit)

Εθνικές σημαίες φτιαγμένες από τρόφιμα | dailyarticle.grΑυστραλία (κρεατόπιτα)

Εθνικές σημαίες φτιαγμένες από τρόφιμα | dailyarticle.gr

Βραζιλία (φύλλα μπανάνας, λάιμ, ανανάς και φρούτα του πάθους)

Εθνικές σημαίες φτιαγμένες από τρόφιμα | dailyarticle.gr

Γαλλία (τυρί και σταφύλια)Εθνικές σημαίες φτιαγμένες από τρόφιμα | dailyarticle.gr

Ελλάδα (φέτα και ελιές)Εθνικές σημαίες φτιαγμένες από τρόφιμα | dailyarticle.gr

Ινδία ((κάρυ, ρύζι, και ένα pappadum wafer)Εθνικές σημαίες φτιαγμένες από τρόφιμα | dailyarticle.gr

Ισπανία (τσορίζο ​​και ρύζι)Εθνικές σημαίες φτιαγμένες από τρόφιμα | dailyarticle.gr

Ιταλία (βασιλικός, μακαρόνια και ντομάτες)Εθνικές σημαίες φτιαγμένες από τρόφιμα | dailyarticle.gr

Ιαπωνία (τόνος και ρύζι)Εθνικές σημαίες φτιαγμένες από τρόφιμα | dailyarticle.gr

Λίβανος (lavash, φατούς, και ένα κλαδάκι βότανο)Εθνικές σημαίες φτιαγμένες από τρόφιμα | dailyarticle.gr

Νότια Κορέα (Kimbap και σάλτσες)Εθνικές σημαίες φτιαγμένες από τρόφιμα | dailyarticle.grΕλβετία (αλλαντικά και έμενταλ)

Εθνικές σημαίες φτιαγμένες από τρόφιμα | dailyarticle.gr

Βιετνάμ (rambutan, λίτσι, και starfruit) Εθνικές σημαίες φτιαγμένες από τρόφιμα | dailyarticle.gr

Ινδονησία (πικάντικο κάρι και ρύζι) Εθνικές σημαίες φτιαγμένες από τρόφιμα | dailyarticle.gr

dailyarticle.gr

10 σχόλια:

  1. Πεντανόστιμες φαίνονται οι σημαίες! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφη πιάτα! Αστεία και χαριτωμένα! Αντικείμενα τέχνης! Ένα φιλί και μια αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα Ely!! Πραγματικά κι εγώ τα βρήκα πολύ ιδιαίτερα! Μια μεγάλη αγκαλιά <3

      Διαγραφή
  3. Είναι τέλειες!!! Μου αρέσουν πάρα πολύ! Μπορώ να έχω ένα κομμάτι "Αυστραλία" και μια μερίδα "Ινδία", παρακαλώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα πόσο νόστιμα σημαιάκια!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ουάου!Παρά λίγο να το χάσω και να μην το δω!Φανταστικό!Κι η ελληνική στο στοιχείο της ακριβώς!Αυτή η δημοσίευσή σου καλή μου ήταν νόστιμη!Καλό σου βράδυ με φιλάκια!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ειχα ξαναδει παλια σε αλλο μπλογκ , μου αρεσε και αφου πηρα την αδεια το δημοσιευσα κι εγω στο μπλογκ μου....Ειναι πολυ ωραιο μου αρεσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...