Κυριακή, 15 Φεβρουαρίου 2015

5 είδη τσαγιού που «καίνε» το λίπος

Υπάρχουν ορισμένα είδη τσαγιού που ενισχύουν το ρυθμό καύσης του λίπους στον οργανισμό μας και έτσι μας βοηθούν να σμιλέψουμε το σώμα μας χωρίς κόπο. 

Σύμφωνα με νέα ερευνητικά δεδομένα, επάνω στα οποία βασίστηκε το βιβλίο «Zero Belly Diet» του David Zinczenko, το τσάι ενισχύει το ρυθμό καύσης του λίπους έως και κατά 10%, χωρίς να πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύεται από δίαιτα ή γυμναστική!

Δείτε ποια είναι τα πέντε είδη τσαγιού που πρέπει να βάλετε στη ζωή σας σήμερα κιόλας!



1. Λευκό τσάι
Το λευκό τσάι διασπά το συσσωρευμένο λίπος και εμποδίζει το σχηματισμό νέων λιποκυττάρων. Περιέχει επίσης κατεχίνες, δηλαδή αντιοξειδωτικές ουσίες που πυροδοτούν την απελευθέρωση του λίπους από τα κύτταρα και ενισχύουν το ρυθμό με τον οποίο το συκώτι μετατρέπει το λίπος σε ενέργεια.

2. Barberry (βερβερίδα ή βερβερίτσα)
Η βερβερίδα φαίνεται πως εμποδίζει τα λιποκύτταρα να μεγαλώσουν σε μέγεθος, χάρη στη βερβερίνη που περιέχει.

3. Pu-erh
Μειώνει το λίπος στην κοιλιά, και δεν επιτρέπει τη συσσώρευση του λίπους.

4. Oolong
Το είδος αυτό τσαγιού είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες που βοηθούν τον οργανισμό να μεταβολίζει αποτελεσματικότερα τα λιπαρά.

5. Rooibos
Εμποδίζει τη δημιουργία νέων λιποκυττάρων και επιταχύνει το μεταβολισμό των λιπαρών, χάρη στις πολυφαινόλες και τα φλαβονοειδή που περιέχει.


1 σχόλιο:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...