Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου 2013

10 τροφές-ασπίδα για το κρυολόγημα!

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αντιμετωπίσει κάποιος το κρυολόγημα είναι να καταναλώνει τροφές που λειτουργούν ως ασπίδα στον οργανισμό κατά των ιών. Αρκετές δόσεις βιταμινών και θρεπτικών συστατικών που υπάρχουν σε 10 τροφές και είναι απαραίτητα για να υπερασπιστεί ο οργανισμός την υγεία του και να δράσει άμεσα.
1. Μανιτάρια
perierga.gr - 10 τροφές-ασπίδα κατά του κρυολογήματος!
Τα μανιτάρια διαθέτουν δύο μεγάλα όπλα που θα πρέπει να έχετε αυτήν την εποχή της γρίπης: Σελήνιο, το οποίο βοηθά τα λευκά αιμοσφαίρια του αίματος να παράγουν κυτοκίνες που «σκοτώνουν» τους ιούς, και βήτα γλυκάνη, μια αντιμικροβιακή δράση.
2. Σκόρδο
perierga.gr - 10 τροφές-ασπίδα κατά του κρυολογήματος!
Τα τρόφιμα που μυρίζουν έντονα όπως το σκόρδο αποτρέπουν την εμφάνιση κρυολογήματος εξαιτίας της ουσίας allicin, μιας αντιμικροβιακής ένωσης. Λιγότερα κρυολογήματα και 46% πιο γρήγορη ανάρρωση για όσους τρώνε μέχρι 2 σκελίδες τη μέρα.
3. Σολομός
perierga.gr - 10 τροφές-ασπίδα κατά του κρυολογήματος!
Σε μια πρόσφατη μελέτη, οι συμμετέχοντες με τα χαμηλότερα επίπεδα βιταμίνης D είχαν περίπου 40% περισσότερες πιθανότητες να πάθουν λοίμωξη του αναπνευστικού από τα άτομα με υψηλότερα επίπεδα βιταμίνης D. Έτσι η άυξηση της πρόσληψης σε σολομό κρίνεται απαραίτητη κατά τους χειμερινούς μήνες.
4. Τσάι
perierga.gr - 10 τροφές-ασπίδα κατά του κρυολογήματος!
Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ διαπίστωσαν ότι πίνοντας πέντε φλιτζάνια μαύρο τσάι τη μέρα τετραπλασιάζεται η άμυνα του ανοσοποιητικού συστήματος.
5. Γιαούρτι
perierga.gr - 10 τροφές-ασπίδα κατά του κρυολογήματος!
Το πεπτικό σύστημα είναι ένα από τα σπουδαιότερα όργανα του ανοσοποιητικού, γι ‘αυτό φροντίστε το όσο μπορείτε με προβιοτικά και πρεβιοτικά που υπάρχουν σε φυσικά τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση όπως το γιαούρτι.
6. Μαύρη σοκολάτα
perierga.gr - 10 τροφές-ασπίδα κατά του κρυολογήματος!
Η μαύρη σοκολάτα κερδίζει επάξια μια θέση στη λίστα των τροφών που δρουν κατά του κρυολογήματος, καθώς, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «British Journal of Nutrition», μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημα.
7. Στρείδια
perierga.gr - 10 τροφές-ασπίδα κατά του κρυολογήματος!
Ο ψευδάργυρος είναι ζωτικής σημασίας για το ανοσοποιητικό σύστημα – συγκεντρώνει τον «στρατό» του οργανισμού, ή αλλιώς τα λευκά αιμοσφαίρια, για να επιτεθούν σε ιούς και βακτήρια. Ένα μέσο στρείδι παρέχει τον ψευδάργυρο που απαιτείται ημερησίως.
8. Αμύγδαλα
perierga.gr - 10 τροφές-ασπίδα κατά του κρυολογήματος!
Πλούσια σε βιταμίνη Ε, τα αμύγδαλα μειώνουν αρκετά την πιθανότητα της «σύλληψης» ενός κρυολογήματος ή μιας λοίμωξης του αναπνευστικού, σύμφωνα με τους ερευνητές του Πανεπιστημίου Tufts.
9. Φράουλες
perierga.gr - 10 τροφές-ασπίδα κατά του κρυολογήματος!
Παρά το γεγονός ότι η βιταμίνη C φέρνει αμέσως στο νου το πορτοκάλι, οι φράουλες κερδίζουν στα σημεία καθώς μπορούν να μειώσουν την ένταση και τη διάρκεια του κρυολογήματος πέρα από το γεγονός ότι θα δυσκολέψουν την είσοδο των ιών στο αναπνευστικό.
10. Γλυκοπατάτα
perierga.gr - 10 τροφές-ασπίδα κατά του κρυολογήματος!
Αν και είναι ένα από τα πλέον παραξηγημένα τρόφιμα επί… ελληνικής κουζίνας, εντούτοις η γλυκοπατάτα λόγω της βήτα-καροτίνης που περιέχει βελτιώνει την άμυνα του οργανισμού σας. Παίζει επίσης καθοριστικό ρόλο στην αύξηση και ανάπτυξη των κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος και βοηθά στην εξουδετέρωση των επιβλαβών τοξινών.


Πηγή: perierga.gr

3 σχόλια:

  1. Με γιαούρτι, μαύρη σοκολάτα, φράουλες και τα αμύγδαλα είναι ok! Μου αρέσει πάρα πολύ! Σας ευχαριστούμε για το άρθρο σας! Μια αγκαλιά και ένα φιλί! <3 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω πως αυτό είναι ένα θέμα που μας απασχολεί όλους μας (λίγο-πολύ) αυτές τις μέρες...
    ;-)
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ωραία!! ευτυχώς όλα τα αντέχω, αν εξαιρέσω λίγο το σκόρδο που με πειράζει. φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...